Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van anders - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van anders - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Sibrand

23 Januari 2010 | Singapore, Singapore

Singapore de schoonste stad ter wereld. Een plek waar je overal keurig betegelde stoepen vind en nergens papier, kauwgom of troep ziet slingeren. Dat was het vooruitzicht, natuurlijk wisten wij onze route zo te plannen dat we veel gezien hebben van het geen wat we niet zouden kunnen zien. ((smerige stad)) Oké Schoner dan de meeste andere steden, maar de schoonste? Dan mag je nooit kijken naar een andere stad zoals bv Hongkong (volgens betrouwbare bron) We was de westerse sfeer hier nog meer aanwezig. En hebben ze leuke plekken om wat te drinken en te eten. Van veel landen hadden ze een typische kroeg. Wij hebben een cocktailtje gehaald bij een Mexicaans. Waar live muziek ons ontving aan de waterkant. Sentosa een eiland wat omgebouwd is tot pretpark hebben we ons laten verleiden tot wat pret. Strand, zon en veel mensen die zich vermaakten met allerlei activiteiten. 's avonds was het tijd om een voor mij bekende plek op te zoeken. Het vliegveld van Singapore, die er wel erg schoon uit ziet en hightech. Geld gewisseld naar euro's en van de rest bij Mac een shake gehaald. Op naar de douane waar ik verder alleen verder mocht. Beetje laat maar nog niet laat genoeg om omgeroepen te worden. Kon ik nog aansluiten in de rij die gemaakt was door bijna allen maar Nederlanders. Hmm, niet vreemd voor een vliegtuig naar Nederland, wel weer wennen. Tijd om me te gaan voorbereiden op een onvoorstelbare kou. Misschien lukt dat in 13,5uur...