Hoian - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van anders - WaarBenJij.nu Hoian - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van anders - WaarBenJij.nu

Hoian

Door: Sibrand

Blijf op de hoogte en volg

19 December 2009 | Vietnam, Hanoi

Hallo,

we zijn met de nacht trein (12uurtjes) aangekomen in Da nang waar we net de bus miste omdat ie vol zat. Gelukkig waren er 2 easy riders zoals zei zeiden die ons achter op de motor naar Hoian konden bregen. Dit was ietsje duurder maar ook super leuk. Ze vertelde onderweg interresante verhalen en tipte ons voor een hotel en een tailor brachten die volgens hun erg goed was. Waartschijnlijk kregen zei d'r iets voor terug.... Maar goed gelijk maar even gekenen voor een maatpak. Echt t wordt er niet makkelijker op als je zelf alles kan bepalen de kleur van t jasje de binnenvoering de binnenvoering van de zakken echt apart. Na veel twijvel en over leg ben ik tot een paar stofjes gekomen voor het pak. Else heeft een jasje, blous en rokje laten maken. Na ongeveer 5uurtjes konden we terug komen om te passen. 5 uurtjes dacht nog wel even we zien t wel. Maar het resultaat was verbluffend. Echt supper blij met het pak. Vooral de aparte binne voering van de zakken echt zo blij mee. Eigenlijk apart omdat niemand het normaal kan zien, maar toch. Alleen me shirt zal nog vermaakt worden het was wat te los. Ook is Else er blij met haar kleren en is het het jasje nog een keer terug om de mouwen aan te passen en een extra knoop. Ook is het super dat ik vanuit Nederland extra pakken kan bestellen. We gaan zo de regen, ja regen in om de schoenen op te halen (die ook heb laten maken) en de kleding. Was dit maar me laatste stop dan kwam er een mega koffer bij en liet ik nog veel meer kleding maken. Vanavond gaan we met een slaap bus naar Saigon. Echt benieuwd of ik daar een beetje op kan slapen.

Dus dikke sneeuw pret in Nederland. Geniet er van en hopelijk ligt het er nog met kerst. Bedankt voor de reacties, het is leuk om ook enkele kreten uit Nederland te horen.
GreetZZ

  • 19 December 2009 - 10:39

    Trudy:

    Ik heb 't er maar druk mee, nu moet ik 2 blogs bijhouden haha. Nou ja moeten, vinnik wel leuk :D
    Het sneeuwt hier nog steeds een beetje. Ik vind het super!! Maar praktisch is het niet. Er worden veel dingen gecancelled (mijn diploma-uitreiking, salsales, afdelingsetentjes, kerstborrels enz.).

    Have fun daaro!!

  • 19 December 2009 - 18:09

    Krista:

    He dude!
    Druk druk en veel reizen dus. Blijf je straks ook wat langer op één plaats of gaat dit 6 weken zo door? Lijkt me wel super mooi daar.

    Wel leuk dat wij zo ook een beetje kunnen meegenieten van je reis.

    Heeeel veel plezier nog!!!

    Liefs Krista

  • 20 December 2009 - 09:10

    Joke:

    zondagochtend,alweer sneeuw, verhuizing van Felix en Martine uitgesteld naar woensdag. nieuwe vrieskoelcombinatie gearriveerd en in de keuken gezet. nu hoef ik niet meer buitenom door de sneeuw naar de garage om brood uit de diepvries te halen. wat een luxe! dikke pret met de sneeuw en vijf compostvaten op een rijtje met een witte muts. geniet van het mooie weer.


  • 20 December 2009 - 09:13

    Joke:

    Erwin is weer thuis!! veel revalidatie en fysiotherapie. Gaat binnenkort proberen Mare zelf in badje te doen. heb Cato ook jullie adres voor reisverslag gemaild.Groetjes

  • 21 December 2009 - 07:54

    Kees:

    Denk dat als ik zeg dat je verhalen weer kriebels geven jij het wel snapt he?

    Cheers Mate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2010

Thuis

23 Januari 2010

Singapore

20 Januari 2010

Melaka

18 Januari 2010

Kuala lumpur

16 Januari 2010

Regenwoud in Taman Negara

Actief sinds 04 Dec. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 21999

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Guatemala en meer

23 November 2014 - 29 November 2014

Hong Kong Taiwan

01 December 2011 - 03 Februari 2012

Indonesie en meer

10 December 2009 - 24 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: