Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van anders - WaarBenJij.nu Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van anders - WaarBenJij.nu

Siem Reap

Door: Sibrand

27 December 2009 | Cambodja, Khett Siem Reab

Siem Reap, de plaats waar wij de kerst hebben door gebracht. Een mooi en fijn stadje. We waren gelijk blij er te zijn en hebben daar de eeste rust dag genomen. Ja, natuurlijk zwaar overdreven om na bijna 2 weken bijzonderheden een dagje niks te doen. Rond hangen op de markt en beetje luieren op t bed, zo vervelend. Dus de volgende morgen (5uur kerst ochtend) bij Ankor Wat de zonsopgang gezien. Mooi om te zien maar wel vroeg.... In een dag de benodigde tempels gezien. Het werd wel wat warm dus niet te laat terug en weer genoten van een rustig dagje. Heerlijk gegeten op een balkonnetje, Deze rust smaakte naar meer en omdat Else nog steeds niet helemaal lekker was hebben we besloten om in Thailand een weekje op 1 plek te blijven. Zal wel wennen worden..... Niet verkeerd trouwens kan ik meteen kijken of je daar kan duiken. Dus op naar Koh Phangan, een reis die meer dan 24uur gaat duren... Voor de full moon party (oud en nieuw) en een week rust....

Oja, de foto's zijn te vinden in een linkje eerder in een reisverslag waar ik zelf een reactie plaat! Succes! ps klink op de foto's van Vietnam daar sta ik ook tussen.

• 11 Januari 2010 - 20:50

Gerard Jansma:

Hee vakantie uithanger, heb net alle foto's gezien bij je reisverslag van Hanoi.
    Heel leuk om te zien, geniet er nog even van de laatste weken.