Vlak bij de grens ('Hat Yai) naar Maleisie - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van anders - WaarBenJij.nu Vlak bij de grens ('Hat Yai) naar Maleisie - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van anders - WaarBenJij.nu

Vlak bij de grens ('Hat Yai) naar Maleisie

Door: Sibrand

06 Januari 2010 | Thailand, Hat Yai

Een nieuwe plaats die volgens Else weer kompleet anders is qua Thailand. Leuk stadje met genoeg winkeltjes.... en een wat meer een westerse sfeer, waar een nieuw horloge op mij lag te wachten.. Eerdere zoek tochten naar leuke troep leverde niet veel op. Ook vond ik een muziek winkel die tegen goede prijzen gitaren en toebehoren hadden. Serieus getwijfeld om een te kopen. Uiteindelijk voor de akoestische gitaar een mic gekocht.
LAter nog maar kijken of er weer goedkope gitaren te vinden zijn. Anders sleep je d'r maar mee rond.
Snel weer door met de tuck, de beste man sprak geen Engels, maar wij hadden het busstadtion op een papiertje laten schrijven en hij had een lees bril mee. Hoeveel kost het? 50? No no! En er gaan 4 briefjes van 10 omhoog Twee in de ene en twee in de andere hand. Dus dat viel weer mee.

Maleisie werd het eerste land die we niet met de hoofdstad begonnen. Om het 'speciaal' te maken zijn we met de boot naar Pulau Langkawi gegaan. (belasting vrij eiland..) Dus hele betaalbare Corona's, zo vervelend! Op het witte strand kijkend naar een zonsondergang. Lekker rustig aan gedaan en na een paar dagen later door gegaan naar George town weer met de boot. (eiland - schiereiland hoppen)